Polityka zwrotów to coś co musi tutaj być 😉

Przysługuje Ci prawo do rezygnacji z zamówienia w ciągu 30 dni bez podania przyczyny.

Termin rezygnacji z zamówienia wynosi 30 dni od dnia otrzymania towaru. Lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie osoba trzecia, niepełniąca funkcji przewoźnika, weszła w posiadanie dostarczonego produktu.

Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.

O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres kontakt@polskamarihuana.pl

Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 30 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia. Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.

Warunki zwrotów:

Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:

  • Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 30 dni
  • Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu
  • Oryginalne opakowanie nie jest naruszone
  • Plomba nie jest naruszona

Zwrotowi nie podlegają następujące towary/usługi:

  • Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
  • Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone. Np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła np. czasopisma.
  • Towary, które ze względu na bezpieczeństwo zdrowotne lub higieniczne nie nadają się do zwrotu. Towary które po dostarczeniu zostały rozpakowane (produkty sanitarne oraz higieny osobistej)
  • Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu. Decyzję o zwrocie podejmujemy według własnego uznania.

Zwrot towarów

Klient ponosi koszty i ryzyko związane z odesłaniem towaru do nas. Towar należy wysłać na następujący adres:

Cannabis Holding Sp. z o.o.

PolskaMarihuana.pl

Dąbrówka 146

34-146 Dąbrówka

Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.

Prezenty:

Jeśli towar został oznaczony jako prezent w momencie zakupu, a następnie wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz bon upominkowy o wartości równej wartości zwróconego towaru. Po otrzymaniu zwróconego produktu zostanie do Ciebie wysłany bon upominkowy.

Jeśli towar nie był oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba obdarowująca wysłała zamówienie do siebie, aby później przekazać produkt Tobie, wyślemy zwrot pieniędzy do osoby wręczającej prezent.

Kontakt do nas

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Refundacji, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres kontakt@polskamarihuana.pl

Polityka zwrotów to coś co musi tutaj być 😉

Procedura reklamacyjna

1. Prawo do reklamacji

Wszystkie zakupione w naszym sklepie towary są objęte rękojmią, zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego. Przedsiębiorca jest zobowiązany do dostarczenia rzeczy wolnej od wad. W przypadku stwierdzenia wady zakupionego towaru, konsument ma prawo do reklamacji.

2. Jak zgłosić reklamację?

Aby zgłosić reklamację, prosimy o wykonanie następujących kroków:

  1. Przygotowanie reklamacji: Przygotuj e-mail, w którym zawrzesz:
    • Zwięzły opis wady produktu,
    • Datę wystąpienia wady,
    • Twoje dane osobowe (imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu),
    • Numer zamówienia,
    • Twoje żądanie związane z wadą towaru (np. wymiana produktu, zwrot pieniędzy).
  2. Wysłanie reklamacji: Wyślij reklamację drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@polskamarihuana.pl. W tytule wiadomości wpisz „REKLAMACJA” oraz numer swojego zamówienia.

3. Rozpatrywanie reklamacji

  • Termin przyjęcia reklamacji: Przedsiębiorca zobowiązuje się przyjąć reklamację w ciągu 14 dni od jej zgłoszenia.
  • Termin rozpatrzenia reklamacji: Przedsiębiorca ustosunkuje się do zgłoszonej reklamacji w ciągu 14 dni od jej złożenia. Jeśli odpowiedź nie zostanie udzielona w tym terminie, reklamację uważa się za uzasadnioną.

4. Zwrot towaru

W przypadku konieczności odesłania towaru w ramach procedury reklamacyjnej, prosimy o przesłanie go na adres wskazany w odpowiedzi na reklamację.

5. Gwarancja

  • Informacje dotyczące gwarancji, jeśli produkt jest objęty gwarancją, są dostępne w opisie produktu w naszym sklepie internetowym.
  • Reklamacje nie obejmują produktów z kategorii susz CBD.

6. Kontakt i dodatkowe informacje

Wszystkie pytania dotyczące procedury reklamacyjnej można kierować na adres e-mail: kontakt@polskamarihuana.pl

Towary sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta, a szczegółowe warunki gwarancji są podane w opisie produktu.